Κυριακή 22 Μαΐου 2016

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΣΚΕΤΣΑΚΙ , ο τζίτζικας και το μερμήγκι


το θεατρικό μας σκετσάκι για την καλοκαιρινή μας γιορτή
 είναι μια διασκευή του γνωστού μύθου του Αισώπου


Ο ΤΖΙΤΖΙΚΑΣ

Ένα γλυκό καλωσόρισμα  σε σας που ήρθατε να μας δείτε
Γέλιο χαρά διασκέδαση ελπίζουμε να βρείτε
Κι όσα εδώ θα ακούσετε , καλά να τα σκεφθείτε


Θα σας πούμε μια ιστορία που έγινε πριν από χρόνια
Και την ξέρουνε απέξω τα λουλούδια και τα αηδόνια


Παραμύθι λεν πως είναι όμως έγινε στα αλήθεια
Μου την είπαν κάποια μέρα τα κουκιά και τα ρεβίθια


Μύθος πολύ διδακτικός τώρα θα ζωντανέψει
Ο Αίσωπος τον έγραψε με μαστοριά και τέχνη


Στα κλαδάκια ενός δένδρου ένας τζίτζικας πετάει
Ξεκουράζεται κι αρχίζει με χαρά να τραγουδάει




ΤΖΙΤΖΙΚΑΣ  1

Με την κιθάρα που κρατώ σκοπό θα ξεκινήσω
Το καλοκαίρι αγαπώ και θα το τραγουδήσω
Είναι η ζωή πολύ μικρή κι αξίζει να τη ζούμε
Δίχως φροντίδες και καημούς και πάντα να γελούμε


ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ

Τζιτζικάκι ήσουν θαύμα , τι ωραία μελωδία!
Μα εσύ παιδί μου πρέπει να μας φτιάξεις χορωδία
Μαργαρίτες , παπαρούνες όλες θα ρθουμε μαζί σου
Απ΄τη γη εμείς θα λέμε και εσύ απ΄το κλαδί σου



ΠΑΠΑΡΟΥΝΑ

Η φωνή σου με τρελαίνει ξέρεις όμορφα τραγούδια
Σε θαυμάζουν μές΄το δάσος πεταλούδες και λουλούδια
Μουσικός είσαι μεγάλος, έχεις μια φωνή σπουδαία
Και κανείς δεν τραγουδάει από σένα πιο ωραία



ΜΥΡΜΙΓΚΙ  1

Τζίτζικα  φίλε μου παλιέ, είσαι καλή παρέα
Παίζεις σπουδαία μουσική και τραγουδάς ωραία
Όμως ο χρόνος γρήγορα περνά  και ο χειμώνας φτάνει
Σε συμβουλεύω τζίτζικα τα γλέντια να αφήσεις
Το μέλλον σου πιο σοβαρά πρέπει να το φροντίσεις


ΠΟΥΛΑΚΙ

Μην του δίνεις σημασία τζίτζικα μου σε ζηλεύει
Επειδή αυτός δεν ξέρει παρά μόνο να δουλεύει
Ξεκινάμε όλοι τώρα ένα όμορφο τραγούδι
Που στο δάσος θα ξυπνήσει και το πιο όμορφο λουλούδι


ΜΥΡΜΙΓΚΙ    2

Συνεχίζεις το βιολί σου όμως σου μιλώ αλήθεια
Το χειμώνα μη ζητήσεις από μένα νε βοήθεια
Αν νομίζεις πως θα ‘εχεις φίλους για να σε θαυμάζουν
Εγελάστηκες  καημένε όλοι αυτοί θα σε ξεχάσουν



………………..

Ο καιρός όμως  περνάει κι  άρχισαν οι πρώτες μπόρες
Τα πουλάκια ξεκινήσαν για τις πιο ζεστές τις χώρες
Ήρθε ο χειμώνας ο λευκός κρύος και παγωμένος
Φυσάει αέρας δυνατός και τα κλαδιά λυγάνε
Τα ζώα υποφέρουνε και τα πουλιά πεινάνε


ΠΟΥΛΙΑ

Ήρθε η ώρα φίλοι μου ταξίδι για να πάμε
σε χώρες άλλες ζεστές ακούραστα πετάμε
την άνοιξη τη φωτεινή πίσω ξανά θα ρθούμε
και πάλι να ανταμώσουμε τραγούδι για να πούμε


……

Τα μυρμήγκια μπήκαν τώρα μέσα στις ζεστές φωλίτσες
Και σταμάτησαν του δάσους οι χαρούμενες φωνίτσες
Χειμωνιά!! Και το τζιτζίκι κρύωσε και τουρτουρίζει
Εμαζεύτηκε  κουβάρι, και η πείνα το θερίζει




ΤΖΙΤΖΙΚΑΣ  2

Χειμώνας έπεσε βαρύς , πεινάω και κρυώνω
Σπίτι δεν έχω για να μπώ κι όπου σταθώ παγώνω
Εχαθήκανε οι φίλοι , μ΄ έχουν όλοι ξεχασμένο
Το μυρμήγκι είχε δίκιο , που να πάω το καημένο

Δε μου μένει άλλη λύση ντρέπομαι , μα θα χτυπήσω
Στα μυρμήγκια τα μικρούλια και βοήθεια θα ζητήσω


ΜΥΡΜΗΓΚΑΓΚΙΑ

Βρε!! Καλώς το το τζιτζίκι!! Πως και ήρθες στη φωλιά μας


ΤΖΙΤΖΙΚΑΣ  3

Μυρμηγκάκια μου , βοήθεια, σώστε με γιατί πεθαίνω
Απ΄το κρύο σας το λέω, θα ξυλιάσω το καημένο
Και εγώ για αντάλλαγμα για την φιλόξενία
Με την γλυκιά μου μουσική θα διώχνω την  ανία




ΜΥΡΜΙΓΚΙ  3

Μην ακούω για τραγούδια μ΄έπιασε κιόλας φαγούρα
Δε θα βγάλεις τα σπασμένα στη δικιά μας τη καμπούρα
Δε θα έπρεπε να σου΄χω ούτε τόση εμπιστοσύνη
Μα η ψυχή μου δε βαστάει να μη δείξω καλοσύνη


Καλλιτέχνη, πέρνα μέσα, κι όσοι λένε κάτι ξέρουν

Πως των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν

Δεν υπάρχουν σχόλια: