Τρίτη 15 Μαΐου 2012

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΣΚΕΤΣΑΚΙ

τα καπέλα μας ,για την παρουσίαση

ΓΙΑΣΕΜΙ
 

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ


ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ


ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ


ΠΟΥΛΙ


ΠΑΠΑΡΟΥΝΑ


ΧΕΛΙΔΟΝΙ


ΜΕΛΙΣΣΑ

  ΤΖΙΤΖΙΚΑΣ


ΦΤΕΡΑ ΜΕΛΙΣΣΑΣ



ΦΤΕΡΑ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ


ΚΙΤΡΙΝΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ


ΠΑΠΑΡΟΥΝΑ


ΗΛΙΟΣ



ΕΝΑΣ ΟΜΟΡΦΟΣ  ΚΗΠΟΣ





ΗΛΙΟΣ:

Είμαι ο ήλιος ο λαμπρός
που παντού σκορπάω φως
όλο βγαίνω το πρωί
από την Ανατολή.

Όπου κι αν γυρίσω
τη ζωή χαρίζω
τα λουλούδια ευωδιάζουν
και με χάρη με κοιτάζουν!

( μπαίνουν τα λουλούδια χορεύοντας)

ΓΙΑΣΕΜΙ:

Είμαι εγώ το γιασεμί
που μοσχοβολώ πολύ
με τα άσπρα μου ανθάκια
στολίζω όλα τα κλαδάκια
στα μαλλιά των κοριτσιών
δίνω ομορφιά και φως.


ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ:
-1-

Όλα του κήπου τα λουλούδια
τα ξεπερνώ στην ομορφιά
τριανταφυλλάκι με φωνάζουν
με την ωραία μυρωδιά.

-2-

Μέσα στο βάζο καμαρώνω
κόκκινο, κίτρινο και ροζ
σ’ όλα τ’ αρώματα με βάζουν
και στις ανθοδέσμες με κρατούν

ΓΑΡΥΦΑΛΛΟ:

Είμαι το γαρυφαλλάκι
όμορφο και μυρωδάτο
μες τη γλάστρα καμαρώνω
και στον κήπο σαν ζωγραφιά
σας κλέβω την καρδιά.

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ:

           -1 –

Ειμ’ ωραία μαργαρίτα
με τα κίτρινα σποράκια
με το άσπρο στεφανάκι
με τα πράσινα φυλλαράκια.

          -2-

Είμαι η μαργαρίτα η μικρή
του κήπου σου στολίδι
κι αν με κόψεις θα σου πω
ένα μικρούλι μυστικό:

Σ’ αγαπά, δε σ’ αγαπά
σ’ αγαπά, δε σ’ αγαπά
κι η καρδούλα σου χτυπά.


ΠΑΠΑΡΟΥΝΑ:

Παπαρούνα στο λιβάδι
από το πρωί έως το βράδυ
καμαρώνω αργοσαλεύω
πιο ψηλά να πάω γυρεύω

Βάφω κόκκινα τα πλάγια
και στους κάμπους σπέρνω μάγια
κόκκινο σκουφάκι βάζω
πρώτη της Λαμπρής γιορτάζω.

Μουσική……………………………


ΚΗΠΟΥΡΟΣ:

Στο μικρό μου περιβόλι
τα λουλούδια μου έχουν σκόλη
κόκκινα, άσπρα και λιλά
και μυρίζουν τι καλά!

Έρχομαι με ποτιστήρι
τώρα αμέσως να ποτίσω
να δώσω δροσιά ζωή
να ναι χίλια ως το πρωί!




Μουσική: (βγαίνουν πεταλούδες, μέλισσες, χελιδόνι,  / το παιδάκι )




ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΤΣΑ:

-1-


Είμαι μια πεταλουδίτσα
κι έχω τέτοια μια χαρά
χρυσολάμπουν μες τον ήλιο
τα χνουδωτά μου τα φτερά

-2-

Έρχομαι την Άνοιξη
μαζί με τα λουλούδια
όταν ακούμε απ’ τα πουλιά
χίλιων λογιών τραγούδια.


ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ:

Έλα πεταλουδίτσα μου
στάσου να σε τσακώσω
δε θα σου τσαλακώσω
καθόλου τα φτερά.

Θα σε ταΐζω ζάχαρη
θα σου χω για σπιτάκι
μεταξωτό κουτάκι
θα ζήσεις μια χαρά.






ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ:

           -3-

Για τη δική σου ζάχαρη
καθόλου δε με μέλλει
των λουλουδιών το μέλι
μ’ αρέσει πιο πολύ.

Κι έχω τον κάμπο τον πλατύ
τη χλόη τη δροσάτη
βασιλικό παλάτι
κοπέλα μου καλή.









ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ:

- 4 –

Μια πεταλουδίτσα
χαρωπά πετάει
μια το χώμα αγγίζει,
μια ψηλά πετάει.

Όμορφη κουκλίτσα,
τ’άνθη χαιρετά
σ’ όλα τριγυρίζει
κάθεται ψηλά



ΜΕΛΙΣΣΑ:

-         1 –

Η μικρή η μελισσούλα
είμαι πάντα βιαστική
πότε μέσα στην κυψέλη
πότε έξω στη βοσκή.


-         2 –

Κάνω στάση στα λουλούδια
και το νέκταρ τους ρουφώ
και για μέλι στην κυψέλη
γρήγορα το κουβαλώ.


ΧΕΛΙΔΟΝΙ:

Είμαι μαύρο χελιδόνι
γύρισα απ’ την Αφρική
για να χτίσω τη φωλιά μου
να τη στρώσω απαλά
μ΄ άχυρα πολύ ψιλά
να γεννήσω αυγουλάκια
και να βγουν χελιδονάκια


Μουσική …………… (Μπαίνει το καλοκαίρι)



Όλα τα παιδιά μαζί το ρωτούν:

ΟΛΑ ΜΑΖΙ:

Καλοκαίρι, καλοκαίρι
τι καλά μας έχει φέρει;


ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ:

Φέρνω του καιρού τη γλύκα
τα κεράσια και τα σύκα
τα σταφύλια έχω στ’ αμπέλι
και το μέλι στην κυψέλη,
τα’ άνθη στην τριανταφυλλιά
και στα δέντρα τα πουλιά.

Και στα γελαστά παιδάκια
που αγαπούν τα παιχνιδάκια
φέρνω πάντα χαρωπές
τις χρυσές τις διακοπές!!!!


Μουσική……………………….





Δεν υπάρχουν σχόλια: