Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗ '' ΜΑΝΑ ''

Ένα γλυκό αφιέρωμα για τις μάνες όλου του κόσμου






































Η Μάνα (Γεώργιος Μαρτινέλλης)

Μάνα κράζει το παιδάκι,
Μάνα ο νιος και Μάνα ο γέρος,
Μάνα ακούς σε κάθε μέρος,
Α! τι όνομα γλυκό.

Τη χαρά σου και τη λύπη
με τη μάνα τη μοιράζεις,
ποθητά την αγκαλιάζεις,
δεν της κρύβεις μυστικό.

Εις τον κόσμον άλλο πλάσμα
δεν θα βρεις να σε μαντεύει,
σαν τη μάνα που λατρεύει,
σαν τη μάνα που πονεί.


Προσευχή ενός μικρού κοριτσιού


Παναγιά μου, το μωρό σου
είν' το πιο όμορφο του κόσμου.
Αγκαλίτσα να το πάρω
λίγο δώσ' μου.

Δεν το ρίχνω, μη φοβάσαι,
σαν και τι θα σ' το προσέξω.
Λίγο μόνο να το πιάσω,
να το παίξω.

Θα σ' το πλύνω, θα σ' το ντύσω,
στα χρυσά του τα μαλλιά
θα του δέσω μια κορδέλα
θαλασσιά.

Θα του κάνω μια βολτίτσα
στο περβόλι, στη λιακάδα.
Τέτοιο ολόφωτο παιδάκι
δεν ξανάδα.

Γι' αυτό, δώσ' μου το λιγάκι
το παιδί σου να το παίξω.
Μη φοβάσαι, Παναγιά μου,
θα προσέξω.

Ρένα Καρθαίου

Κοιμήσου αγγελούδι μου


Κοιμήσου αγγελούδι μου, παιδί μου νάνι, νάνι
Να μεγαλώσεις γρήγορα σαν το ψηλό πλατάνι.
Να γίνεις άντρας στο κορμί και στο μυαλό.
Για να 'σαι πάντα μες στον δρόμο τον καλό
Κοιμήσου αγγελούδι μου. Γλυκά με το τραγούδι μου.
Κοιμήσου περιστέρι μου να γίνεις σαν ατσάλι .
Να γίνει κι η καρδούλα σου σαν του Χριστού μεγάλη.
Για να μην πεις μες στη ζωή σου ‘δε μπορώ'.
Κι αν πρέπει ακόμη να σηκώσεις και σταυρό.
Κοιμήσου αγγελούδι μου.
Γλυκά με το τραγούδι μου.


Η μαννούλα

Ποιος την κούνια μας κουνάει,
όταν είμαστε μικράκια;
Ποιος χαμογελά στο πλάι
Και γλυκά μας λέει λογάκια
και τον ύπνο προσκαλεί;
           Η μαμά μας η καλή.

Τα μαλλιά μας ποιος χτενίζει;
Ποιος μας καμαρώνει, αλήθεια;
Ποιος παιχνίδια μας χαρίζει;
Ποιος μας λέει τα παραμύθια
στη φωτίτσα μας σιμά;
            Η γλυκεία μας η μαμά.

Κι όταν κάποτε ένα στόμα
κάτι με θυμό μας λέει,
κι όταν παρακούμε ακόμα,
ποιος πονεί και σιγοκλαίει
κι έχει πίκρα στην καρδιά;
              Πάντα η μάννα μας, παιδιά.
Στέλιος Σπεράντσας

Νανούρισμα (Θανάσης Κατραπάνης)


Έλα, ύπνε, και πάρε το
και πάν' το στα λιβάδια,
που κελαηδούνε τα πουλιά
και παίζουν τα κοπάδια.
Ν' ακούει κουδούνια να χαρεί,
φλογέρες να μεθύσει
και των ρυακιών το φλοίσβισμα
να με τ' αποκοιμήσει.
Και σαν τρανέψει και γενεί
λεβέντης, παλικάρι,
νάχει για βέργα το σπαθί,
το βόλι για λιθάρι.
 
 
 

Μανούλα (παιδικό τραγούδι) 

Έχω μια γλυκιά μανούλα που πολύ με αγαπά

Νύχτα μέρα με φροντίζει και για με καρδιοχτυπά (2)

Σαν γλιστρήσω και χτυπήσω θε να τρέξω στο λεπτό

Στην αγκάλη της να πέσω με λαχτάρα και καημό. (2)

Μ' ένα της γλυκό φιλάκι κάθε πόνος πάει μακριά

Κι είν' η πιο ζεστή φωλίτσα η γλυκιά της αγκαλιά



 Η ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΜΑΣ



Μας άρεσε η κάρτα της συναδέλφου από το ιστολόγιo της  και την φτιάξαμε και εμείς .
είναι  πολύ εύκολη, στη κατασκευή ,από τα παιδιά.






Με το μικρό μανούλα χεράκι

 Σου χαρίζω ένα μπουκετάκι








Γιορτάζει η μαμά γιατί :( οι απαντήσεις των παιδιών)















 
 

3 σχόλια:

Το Νηπιαγωγείο μ΄αρέσει πιο πολύ είπε...

ΜΠΡΑΒΟ Σ=ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ

Μιχαλάρου Κυριακή είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΙ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ.

Χρυσάνθη είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΡΙΤΣΙΑ, !!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ Η ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΙΔΕΩΝ -ΑΠΟΨΕΩΝ-ΥΛΙΚΟΥ.