Ο ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΛΑΓΟΣ
Ηταν ένα περιβόλι που είχε μέσα όμορφα και δροσερά λαχανικά, όπως λάχανα , ντοματούλες και καρότα.
Εκεί είχαν βρει την χαρά τους μια παρέα λαγών που έτρωγαν τα δροσερά λαχανικά. Μα πιο πολύ τρελαίνονταν για τα νόστιμα καροτάκια!!!!
Αλλά ποιός θα τα φέι πρώτος; Ε!! εκεί γινόταν χαμός!!
¨Ωσπου κάποιος είχε την φαεινή ιδέα να κάνουν αγώνες!!!!!!! Όποιος λαγός έφτανε πρώτος στο καρότο θα το έπαιρνε για έπαθλο και .....καλή του όρεξη!!!
Οι λαγοί μας ...Ούπςςςς , τα παιδιά μας ήθελα να πω έτοιμα να ξεκινήσουν με το πρώτο κτύπημα του ταμπουρίνου να κάνουν όσο μεγάλα πηδήματα μπορούν για να φτάσουν στο καροτάκι που έχου βάλει σε κάποια απόσταση.Φύγαμε!!!!!!!!
Ηταν ένα περιβόλι που είχε μέσα όμορφα και δροσερά λαχανικά, όπως λάχανα , ντοματούλες και καρότα.
Εκεί είχαν βρει την χαρά τους μια παρέα λαγών που έτρωγαν τα δροσερά λαχανικά. Μα πιο πολύ τρελαίνονταν για τα νόστιμα καροτάκια!!!!
Αλλά ποιός θα τα φέι πρώτος; Ε!! εκεί γινόταν χαμός!!
¨Ωσπου κάποιος είχε την φαεινή ιδέα να κάνουν αγώνες!!!!!!! Όποιος λαγός έφτανε πρώτος στο καρότο θα το έπαιρνε για έπαθλο και .....καλή του όρεξη!!!
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΑΡΧΙΖΕΙ
Οι λαγοί μας ...Ούπςςςς , τα παιδιά μας ήθελα να πω έτοιμα να ξεκινήσουν με το πρώτο κτύπημα του ταμπουρίνου να κάνουν όσο μεγάλα πηδήματα μπορούν για να φτάσουν στο καροτάκι που έχου βάλει σε κάποια απόσταση.Φύγαμε!!!!!!!!
Το άλμα !!!!!! Πιο μεγάλο δεν γίνετε!!!!!!!!
Όλο και πλησιάζουμε με κάθε κτύπημα του ταμπουρίνου στο στόχο μας
Και η χαρά του νικητή δεν περιγράφεται!!!!!!
ΒΑΣΙΛΙΑ-ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΙ ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ;
Με ένα λάχνισμα επιλέγουμε ένα παιδί που θα κάνει τον βασιλιά
Φοράρει την κορώνα και την χλαμύδα και .....κάθεται στον θρόνο!!!
Τα υπόλοιπα παιδιά παρατάσσονται σε ευθεία και ένα-ένα ρωτάει:
Βασιλιά,Βασιλιά τι ώρα είναι;
Αν ο βασιλιάς απαντήσει π.χ. 2 ,κάνει το παιδί 2 βήματα εμπρός
Συνεχίζοντας ρωτάει το κάθε ένα παιδί , και κάνει τόσα βήματα όσα ο αριθμός που του λέει ο Βασιλιάς
Αυτό που θα φθάσει πρώτο τον βασιλιά , του παραδίνει την .....εξουσία , δηλ.κορώνα και λοιπά,και γίνετε βασιλιάς ,με συνοπτικές διαδικασίες!!!
Είναι μια καλή άσκηση αμφιπλευρικότητας γιατί μπορεί να δίνονται εντολές π.χ. 1 βήμα αριστερά, 3πίσω, 2 δεξιά κ.λ.π.και επίσης μαθαίνουν τα παιδιά παίζοντας να αντιστοιχούν τον αριθμό με τα βήματα.
ΑΛΑΤΙ ΨΙΛΟ-ΑΛΑΤΙ ΧΟΝΤΡΟ
Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο και ένα γυρνάει στον εξωτερικό κύκλο και λέει: αλάτι χοντρό, αλατι ψιλό,έχασα την μάννα μου και πάω να την βρω, παπούτσια δε μου δίνει να πάω στο χορό!!
Ακουμπάει το παιδί που είναι πιο κοντά του, μόλις τελειώσει ,και αυτό πρέπει σηκωθεί και να κυνηγήσει αυτόν που τον ακούμπησε. Το παιδί που τραγουδούσε πρέπει να τρέξει και να καθήσει γρήγορα στην άδεια θέση που θα προκύψει , οπότε την σειρά για το τραγούδι την παίρνει το παιδί που θα μείνει όρθιο.-- Είναι ένα παιχνίδι στατικό θα έλεγα, αλλά εκτονώνει τα παιδιά γιατί φωνάζουν παροτρύνοντας το ένα παιδί να πιάσει το άλλο, και συχρόνως είναι μια ευκαιρεία .....να πάρει η νηπιαγωγός μία ανάσα!!!!!!!!!!!!
ΤΑ ΤΡΙΑ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ
το αγαπημένο μας
Το γουρουνάκι μας έτοιμο για δράση
Αδελφάκι μου !!!!!!!σώσε με με κυνηγάει ο λύκος
Ο λύκος μας !!!!!!! πιο άγριος δεν γίνετε
ΤΑ ΤΡΙΑ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ
το αγαπημένο μας
Το γουρουνάκι μας έτοιμο για δράση
Αδελφάκι μου !!!!!!!σώσε με με κυνηγάει ο λύκος
Ο λύκος μας !!!!!!! πιο άγριος δεν γίνετε
και τα κατάφεραν!!!!!τρέψανε τον λύκο σε φυγή
Παίζουμε το γνωστό παιχνίδι περνά-περνά η μέλισσα.Δύο παιδιά κάθονται αντικριστά , κτυπάνε μεταξύ τους τα χέρια τους (τις παλάμες) και τραγουδούν :
περνά ,περνά η μέλισσα με τα μελισσόπουλα και με τα παιδόπουλα!!!!
προηγουμένως έχουν διαλέξει τα δύο παιδιά π.χ. ένα λουλούδι (παπαρούνα ο ένας , τριαντάφυλλο ο άλλος, για να δελεάσουν τα άλλα παιδιά να προτιμήσει έναν από τους δυο)
Τα υπόλοιπα παιδιά μπαίνουν στη σειρά και περνάνε ένας , ένας κάτω από τα χέρια των παιδιών .
Τι στιγμή που θα τελειώσει το τραγούδι πιάνουν το παιδί που περνάει, και το ρωτάνε τι προτιμάει π.χ. το τριαντάφυλλο ή την παπαρούνα;
αναλόγως με την προτίμηση το ....μελισσόπουλο πηγαίνει και κάθεται πίσω από το ...λουλούδι-παιδί που προτίμησε
.Στο τέλος όταν πιαστούν όλα τα παιδιά μετράνε ποιά ομάδα έχει τα περισσότερα!!!!!!!!!
Και θυμάμαι όταν ήμουν παιδί , κάποτε,και το παίζαμε ,πιάναμε τα χέρια σφικτά τα δύο παιδιά που κάθονταν αντικριστά και τα άλλα παιδιά αγκάλιαζαν από τη μέση τον αρχηγό τους και προσπαθούσε η κάθε ομάδα να συμπαρασύρει μαζί της όλη την άλλη ομάδα!!!!!!
Ε!!! ξαφνικά οι πιο πονηροί άφηναν τα χέρια απότομα και οι άλλοι με τη φόρα που είχαν έπεφταν κάτω!!!!!!!!!!!!!!!!
Τότε που ΔΕΝ φοβόμασταν τα σπασμένα γόνατα και τα σκληρά παιχνίδια του δρόμου!!!!!!!!!!!!!!!!!
TO NΕΡΟ ΚΑΙ Η ΦΩΤΙΑ
Φτιάχνουμε δύο ομάδες. Το νερό και η φωτιά!!
Ποιό στοιχείο θα νικήσει το άλλο;
Στερεώνουμε στη ζώνη του παιδιού που ανήκει στην ομάδα της φωτιάς
ένα κόκκινο μαντήλι ή γκοφρέ χαρτί
και στην ομάδα του νερού ένα θαλασσί.
η μία ομάδα προσπαθεί να κλέψει
την... ουρά της της άλλης ομάδας
αλλά και συγχρόνως προσπαθεί
να προστατέψει τη δική του.
Στο τέλος μετράμε ποιά ομάδα έκλεψε τα πιο πολλά μαντήλια της αντίθετης ομάδας και αυτή είναι
το κυρίαρχο στοιχείο!!!!!!!!!
Εδώ το νερό νίκησε την φωτιά!!!!!!!!
4 σχόλια:
-
ΩΡΑΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!!!!!!!!
-
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΑΣ.
-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ , ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΣΑΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΨΥΧΗΣ!!!!!!!!
ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ,ΝΑ ΓΕΛΑΣ, ΝΑ ΕΚΤΟΝΩΝΕΣΑΙ, ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΤΗ ΛΥΠΗ ΣΟΥ. ΑΣ ΠΑΙΞΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΟΥΚ ΟΛΙΓΕΣ!!!!
-
Άκρως εκτονωτικό και χαρούμενο!!!!!Μπράβο σας!!!!!
1 σχόλιο:
¨απαιχτο!!!! Κι αυτά τα καπέλα τρέλα!!!!
Δημοσίευση σχολίου